Jak aktualizovat Netflix na TV LG?
Aktualizace aplikace Netflix na vaší LG Smart TV je obvykle automatická, ale pokud chcete zajistit, že máte nejnovější verzi, můžete postupovat podle následujících kroků:
🔄 Jak aktualizovat Netflix na LG Smart TV
1. Ověřte připojení k internetu
Ujistěte se, že vaše televize je připojena k internetu. Bez aktivního připojení nebude možné stáhnout aktualizace aplikací ani systémové aktualizace.
2. Zkontrolujte aktualizace systému webOS
Aktualizace systému mohou zahrnovat vylepšení kompatibility s aplikacemi:
- Stiskněte tlačítko Settings (Nastavení) na dálkovém ovladači.
- Přejděte do Všechny nastavení > Podpora > Aktualizace softwaru.
- Pokud je k dispozici aktualizace, vyberte Instalovat.
Zdroj: LG Podpora
3. Aktualizace aplikace Netflix
Aplikace Netflix by měla být aktualizována automaticky. Pokud tomu tak není, můžete ji odinstalovat a znovu nainstalovat:
- Na domovské obrazovce přejděte do LG Content Store.
- Vyhledejte aplikaci Netflix a vyberte Odinstalovat.
- Po odinstalaci aplikace znovu vyhledejte Netflix a vyberte Instalovat.
Zdroj: ik4.es
4. Zkontrolujte nastavení domácnosti Netflix
Některé funkce Netflixu mohou vyžadovat nastavení domácnosti:
- Otevřete aplikaci Netflix na televizi.
- Stiskněte levé tlačítko na dálkovém ovladači pro otevření nabídky.
- Vyberte Nápověda > Spravovat domácnost Netflix.
Zdroj: Netflix Nápověda
🛠️ Další tipy pro řešení problémů
Restartujte televizi a router
Vypněte televizi a router, počkejte 30 sekund a znovu je zapněte. Tímto způsobem obnovíte internetové připojení.
Zdroj: LG Podpora
Zkontrolujte nastavení DNS
Někdy může změna DNS serveru na veřejný DNS (např. Google DNS: 8.8.8.8 a 8.8.4.4) pomoci s připojením k Netflixu.
Obnovte tovární nastavení
Pokud problémy přetrvávají, můžete zvážit obnovení továrního nastavení televize. Upozorňujeme, že tímto krokem dojde ke ztrátě všech uložených nastavení a aplikací.