Co dělat, když nejde Netflix na TV?
Pokud vám na TV nefunguje Netflix, zde je několik kroků, které můžete vyzkoušet k nápravě:
- Zkontrolujte připojení k internetu
Ujistěte se, že vaše televize je připojena k internetu a má stabilní připojení. Zkuste jiný zařízení, například telefon nebo počítač, abyste ověřili, zda funguje internet. - Restartujte televizi
Někdy stačí jednoduše restartovat TV. Vypněte ji, počkejte 30 sekund a zapněte ji znovu. - Zkontrolujte aplikaci Netflix
Pokud používáte aplikaci Netflix na chytré televizi, zkuste ji zavřít a znovu otevřít. Pokud aplikace nefunguje, zvažte její odstranění a opětovnou instalaci. - Aktualizujte aplikaci a software televize
Zkontrolujte, zda máte na TV aktuální verzi aplikace Netflix a operačního systému. V některých případech může být potřeba aktualizace. Přejděte do nastavení TV a zkontrolujte, zda jsou k dispozici aktualizace pro software nebo aplikace. - Odhlaste se a znovu přihlaste do Netflixu
Někdy může pomoci, když se odhlásíte z Netflixu na TV a znovu se přihlásíte. - Zkontrolujte, zda není problém s vaším Netflix účtem
Přejděte na webovou stránku Netflix a zkontrolujte, zda je váš účet v pořádku. Může být například problém s platbou nebo s přihlašovacími údaji. - Resetujte síťové nastavení
Pokud máte problémy s připojením k internetu, můžete zkusit resetovat síťové nastavení na TV a připojit ji znovu k Wi-Fi.
Pokud žádný z těchto kroků nepomůže, doporučujeme obrátit se na zákaznickou podporu Netflix nebo na technickou podporu výrobce vaší televize.