Jak opravit problémy s přehráváním videa na Hisense smart TV?

Přidej hodnocení

1. Zkontrolujte připojení k internetu

  • Ujistěte se, že vaše Hisense TV je připojena k internetu přes Wi-Fi nebo kabel.
  • Vyzkoušejte rychlost připojení například přes jiná zařízení.
  • Pokud je internet pomalý nebo nestabilní, restartujte router.

2. Restartujte televizor

  • Vypněte TV úplně (odpojte ji ze zásuvky).
  • Počkejte alespoň 30 sekund.
  • Zapojte TV zpět a zapněte ji.

Restart často pomůže vyřešit dočasné chyby v softwaru.

3. Aktualizujte firmware TV

  • Přejděte do Nastavení > Podpora > Aktualizace softwaru.
  • Pokud je dostupná nová verze, stáhněte a nainstalujte ji.
  • Aktualizace často opravují chyby související s přehráváním videa.

4. Vymažte cache aplikace (například YouTube, Netflix)

  • V nastavení aplikací najděte danou aplikaci.
  • Zvolte možnost „Vymazat data“ nebo „Vymazat cache“.
  • Restartujte aplikaci a zkuste video znovu spustit.

5. Zkontrolujte kompatibilitu formátu videa

  • Hisense TV může nepodporovat některé formáty videí (např. MKV, AVI s určitými kodeky).
  • Pokud přehráváte video z USB, zkuste video převést do kompatibilního formátu (např. MP4 s kodekem H.264).

6. Přehrajte video jinou cestou

  • Pokud používáte aplikaci, zkuste video přehrát přes webový prohlížeč TV.
  • Nebo použijte jinou aplikaci pro přehrávání.
  • Zkuste přehrát video přes HDMI (například z PC nebo jiného zařízení).

7. Resetujte televizor do továrního nastavení

  • Pokud nic nepomáhá, v nastavení zvolte Obnovení továrního nastavení.
  • Pozor, tímto vymažete všechna data a nastavení, takže si je předtím zazálohujte.

8. Kontaktujte podporu Hisense

  • Pokud problém přetrvává, obraťte se na oficiální podporu Hisense.
  • Pomohou s diagnostikou nebo případným servisem.

Napište do komentářů, s čím konkrétně chcete pomoci!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *